Nu ska jag börja blogga mer!;D

Det var ett tag sen jag bloggade, men nu ska jag börja göra det ofta! ( Ifall det blir av!´xd )



Men iallafall, så är det loooooov!:D Så nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort på lovet...:

Söndag: Var med min kusin Filippa, Sen så var vi ute & gick, då träffade vi Ida!
Sen så gick vi tre till ishallen med henne för hon skulle hämta något, sen så gick vi alla hem till mig och spelade eyetoy!(:

Måndag: Jag, Filippa,Ida & Ellen åkte till växjö äventyrsbad!(: Sen så träffade vi Hilda där så vi var med henne!(:
Sen så åkte vi till Mc donalds!

Tisdag: Var med min kusin Wilma, vi gjorde ett bakprogram!(:


Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0