Filippa -

Hejsan hejsan. har sovit över med filippa nu i två dagar :)

Måndag: Åkte jag dit och så passade vi carmen & jasmine typ hela dan :)
emilia och marielle också.
Sen så frågade hon om vi kunde sova över. Och typ vid halv 11 tiden bakade vi kladdkaka, vi gjorde hjärtan av det där vita ;)

Tisdag: Vi var hemma själva, hennes föräldrar jobbade. Då så passade vi carmen & jasmine igen. Sen så skulle filippa på fotbolls träninng, så sålänge var jag hemma hos dom med emilia och marielle och passade carmen och jasmine, jasmin spydde:s
Egentligen så skulle vi till våra sysslingar i forsheda och bada i forshedabadet och grilla med dom, men jag och emilia stannade kvar istället, och eftersom det inte var nån idé att hämta oss sent så fick vi sova en natt till istället :)

Idag: Tog vi kort hela dan:)


Och så har vi gjort lite andra saker också.

Det var jätteroligt!

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0