dagarna i stockholm.

WSalla bilder ät tagna med mobikameran.


dag 1:
vi åkte dit måndagen den 18 juli, åkte bil hela dagen.
stannade vid gränna och köpte polkagrisar :)
fast denna verkade inte så god ;)
kollade på film i bilen :)
- suddig bild.

kom till huddinge framåt 4 tiden tror jag, fikade hos pappas kompis, sen tog vi pendeltåget in till lägenheten i östermalm.
har ingen bild på hur det såg ut, har en gammal bild nånstans ;)
senare på kvällen gick vi o kollade på HMS bounty, den som har varit med i pirates of carribean 2 :)

dag 2:
på tisdagen var vi på skansen hela dan.
där åt vi jordgubbar!
träffade börjesjös där, så karolina var med oss lite.
hahaha snyggt ;)
kollade på djur, var på allsången m.m :p
efteråt var det gratis inträde på grönan :D
vann 2,5 kilo chocklad ;p
dag 3:
då gick vi på stan, köpte mina älskade converse! :'D
senare på kvällen så var vi med kompis pappas kompis familj :)
där fanns mååånga luftballonger ;)
väääldigt redigerad bild...
dag 4:
gick på stan lite innan båtkryssningen :D
har ingen bild från denna dagen på båten som jag tog, eller bara godis ;)
men denna båten åkte vi med :)
dag 5:
åt frukostbbuffé, snacka om att man blev mätt!
sen satt vi ute & solde tills klockan halv 4 när vi skulle gå av ;)
stockholms skärgård :)
satt ute på däck och solade fram tills vi skulle gå av, jätteskönt :)
när vi kom tillbaka gick på på stan & köpte presenter till axel.
satt vid kungsan lite med :)
dag 6:
var på grööööönan! :D
dom här personerna var på sommarkrysset (:
(jag har inte gjort bilden ;) )
åkbandet!
köpte detta (; :
dag 7:
gick på stan, träffade mammas & pappas kompis och gick runt på gamla stan :)
köpte bl.a mina solglasögon också (;
ser så ful ut i dom, så de får ni inte se... haha :p
men åt detta till mat iaf :p :
åt pizza senare på kvällen.
dag 8 får ni i ett annat inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-02 @ 13:50:09
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: fanny wikström'

hej sötnos !

tänkte bara tipsa dig om att du kan vinna en riktigt snygg bloggdesign på våran blogg www.creatives.blogg.se , sjukt enkelt! Jag har designat några kändisbloggar bland annat,



Klicka in på den här länken för att delta: http://creatives.blogg.se/2011/august/tavla-om-en-bloggdesign-tva-st-vinnare.html#comment

kram! /fanny wikström.

2011-08-02 @ 14:21:53
URL: http://creatives.blogg.se/

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0