IPOD TOUCH :D ♥

Hellou :)
Idag efter skolan hängde Ida med mig hem.
För vi fick pengarna idag och dom låg här hemma :)
Så då köpte jag den :p
Sen så gick jag med henne hem, och en gick jag hem :)
en när jag kom hem försökte jag fixa med den, men man måste ha en kod & sånt, så mamma får hjälpa mig...
Fast hon har inte kommit hem än :(
Hon var utanför jönköping hos tandläkaren, så hon köper ngt till mig i jönköpng :)
Sen så var det kör!
har inte världens bästa cam, och bilderna får bli som det blir ;)
_
Haha, Ida fick inte bort alla bilder så nu har jag 11 stycken bilder på hennes släkt ;)
Och sen så hittar hon inte hörlurarna...:( :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; hehe så lite så :)

kram ♥

2011-01-20 @ 22:51:20
URL: http://michellewesterbergs.blogg.se/
Postat av: mathilda

kan inte du lägga ut " dagens outfit " någongång ? :D

2011-01-22 @ 20:00:05
URL: http://mathiildahhn.blogg.se/

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0