Svar på frågestunden!

Aja, FIck bara tre kommentarer, men får väll svara på dom då :)


KOMMENTARER
Postat av: mathilda

vad är ditt rekord i besökare ??

2011-01-02 @ 11:12:58 
URL: (tyvärr så skriver jag inte bloggadresserna)
Postat av: MAARIAWH

Favorit blogg? Favorit låt? Vad gör du helst på fritiden? :) Ställ gärna några frågor i min frågestund!

2011-01-02 @ 12:54:25 
URL: (tyvärr så skriver jag inte bloggadresserna)
Postat av: Karro :D

vilka kändisar gillar du ? 
Vilken land skulle du fly till om sverige blev bobbaderade :P haha

2011-01-03 @ 22:51:09 
URL: (tyvärr så skriver jag inte bloggadresserna)

mathilda:
Svar: Jag brukar inte kolla hur många besökare jag har. :)
MAARIAWH:
Svar: linafoto.blogg.se är bra!
På fritiden är jag med kompisar och lite annat.
Jag tror jag gjorde det :)
Karro :D
Svar: Salem, helt klart! Sen gillar jag många andra :)
Menar du bombaderade? USA tror jag....

Kommentarer
Postat av: annie

awwee tack:) gulligt att du gillar min blogg:) lägg gärna till mig i bloglovin:)<3puss

2011-01-05 @ 19:47:11
URL: http://aaniiies.blogg.se/

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0