packat & klart.

okej, nu ljög jag lite..
har lite saker kvar att packa i ;)
men idag så har jag varit på sjukhuset, o jag lovar.. de tog högst 5 minuter, haha.
sen var vi på stan o köpte en tröja kan man säga och ett par skor.
sen när jag kom hem cyklade jag till sjön med wilma, karro o alva. (karros lillasyster)
sen så badade vi i våran pool.
som jag sa kommer det upp något tidsinställt inlägg..
men annars så ska nog melissa gästblogga :)
vi åker vid halv 10 imon tror jag så hinner inte skiva då.
och kom på att jag inte kan skriva förrens på onsdag, haha..
för har haft de däär på facebook "Om 40 personer gillar detta så ska inte jag vara inloggad på en hel vecka
Kopiera om du vågar ;)"
o de är 42 som har gillat ;)
haha, kul för er att veta?!
men jag tar med mig kameran, så ni komemr nog få se bilder :)
HEEEJJJDÅÅ!!!

Kommentarer
Postat av: MELI

sv: Vad roligt att du är med och tävlar om ziperallen, lycka till sötnos :D

2011-06-27 @ 23:28:54
URL: http://mmeeli.se

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0