19.03

hallou.
innan idag var jag och åt spaghetti och köttfärsås hos mormor och morfar :p
-
sen åkte vi in till stan, köpte inget men filippa köpte ett par solglasögon :)
o sen så skulle vi ta en fika med, men då kom vi på att vi inte hann med det, haha ;)
sen på dansen var det våran grupp och dansen efter oss, alltså street och showdans ;)
vi visade våra danser och lite annat..
det var sista gången idag, förutom på fredag för då ska vi dansa på stan :D
o just nu kollar jag på tv och dricker cola, och mår inte så bra :s
började må illa när jag kom hem :/

Kommentarer
Postat av: - melissabiebertagesson! ♥

sv: haha, ah, en glass med ;)<3

2011-05-17 @ 20:00:18
URL: http://crazyjbfan.blogg.se/

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0