HALLOWEEN

HAHAH, testade o göra en halloween bild, ser ju ut som ett lik eller nåt..!
blev inte nöjd med bilden ;)
ser ni dom små tänderna? :D
-
det är ju halloween idag, o vet ni?
Jag har aldrig varit på någon halloweenfest eller gått bus eller godis...
Inte ens har någon varit hos oss o sagt bus eller godis, men däremot såg jag 2 stycken idag som gjorde hos en annan ;)
vi har typ bara en pumpa med tänder & ögon med ett ljus i bara :p
o för exakt 2 år sen så togs dom här 2 bilderna! :p

annars idag har jag inte gjort nåååånting, varit vid ica bara ;)
men det har iallafall blivit 5 inlägg idag :)
vissa kanske tycker att det är skönt att bara vara hemma o inte göra nånting, men det tycker verkligen inte jag...

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0