uppdatering

Hej på er! :) Just nu är jag uppe i medelpad, åkte upp hit med tåg i torsdags. I fredags så var vi hos några kompisar, igår var vi i Sundsvall och shoppade och åkte till några andra kompisar, idag har vi städat och fikat med massa folk. Imon blir det begravning, kolla på majbål och massa annat, och på tisdag så åker vi hem, med bilen denna gången. Vi håller mest på med att rensa ut lägenheten här uppe. Så nu vet ni lite om vad jag håller på med om dagarna.. Och just nu skriver jag från mobilen så därför går det inte att lägga ut bilder. Förresten har det varit sjukt fint väder idag,soligt och varmt så man behöver absolut ingen jacka, hehe :) Men skriver nog ett riktigt inlägg på tisdagkväll eftersom det är 90 mil hem och tar typ 10 timmar, haha :) Men ha det så bra så hörs vi :)

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0