kalashelg!

I fredagskväll så hade jag och min tvillingbror kalas för släkten.
Släkten på mammas sida brukar alltid komma och fira den som fyller år :)
Mammas faster hade plockat lite blommor, tyckte buketten var så himla fin!
Vi beställde familjepizzor som vi käkade på.
Paketen.
Den supergoda efterrätten!
Och i onsdags fyllde denna underbara tjejen 15 år så idag hade vi kalas för henne!
Hon och hennes mamma Caroline hade gjort jättegoda kakor och tårta.
Deras ubersöta katter.
Haft en superbra dag iallafall!

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

2012-08-27 @ 17:16:33
URL: http://linnhahne.spotlife.se
Postat av: Anonym

shit va fin bild på dej, den första! :)<3<3

2012-08-28 @ 17:55:33
Postat av: mathilda

det var jag som skrev kommentaren^^ xd

2012-08-28 @ 17:55:53
URL: http://mathildajohanssons.devote.se

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0