babbel

Kom hem och satte mig vid datan.
Bakade cupcakes.
eller cupcakes och cupcakes.. äckliga muffins med äcklig glasyr på, haha dom var inte alls goda!
fast smeten var suuuupergod, älskar smet! höhö.
O just nu så sitter jag och lyssnar på musik.
..och gör matten.
ska läsa juliatidningen som kom med posten idag senare.
Har spanskaprov på torsdag med, o orkar inte göra det just nu, fortsätter imon ;p
men har faktiskt inte alls mycket prov, typ inga haha jo men mycket mindre än vad jag kommer få när jag börjar bor ;)
men det är skönt haha.
sen började jag lyssna på en låt för en halvtimmesen som jag aldrig har lyssnat på innan, bara hört talas om den o älskar den nu, haha! :)
känner att jag pratar om ingenting men skriver imoon :p

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0