Årsammanfattning 2011

Januari:
Köpte min ipod, som jag var helt galen i.
hade lockigt hår då, höhö.
var i hanaslöv också, annars var det väll en helt vanlig månad. 
iallafall en bra månad :)



Februari:
Februari var också en helt vanlig månad, men en bra månad :)
var i hanaslöv med skolan, bowlade med wahlströms, var på sportlovsaktiviteterna och massa annat kul!



Mars:
Höll på med film i skolan.
Hade en väldigt bra dag med släkten, när vi åt middag någonstans :)
Sov över med wilma en hel helg, och så var vi med mathilda & karolina med.
Minns att vi hade väldigt kul!



April:
Var väldigt fint väder ute, satt ute med datan hela tiden, haha.
gjorde massa videoinlägg :p
var på marknaden med celine och mathilda.
det var valborgsmässoafton och ylva o dom var bjudna hit.

Maj:
Köpte min mobil,
hade vårkavalkad, gick på karnevalen med alva bl.a :)

var ute och tog kort ganska mycket..

dansade o massa annat ;)

haha ego..

Juni:

Var på bikemeet här.

Badade första gången på hela året :)

Och så var det uv- lägeeer :D

tagna från wilmas blogg.

Juli:

I juli hände det ganska mycket.

Då slutade uv-lägret, tog kort med filippa, emilia & wilma.

Åkte till stockholm och till medelpad :D
Köpte mina första converse :)

Augusti:

åkte hem från medelpad.

Var på släkträff som vi inte hade haft på ett tag, hade när jag var liten.

fyllde år.

skolan började igen.

var i hjortsberga med skolan och massa annat!

 

September:

Började på tonår.

Hade hajk med uv.

Var på uvanatta.

Var på kick-off.

O massa andra saker!

Oktober:

Sålde newbody på rydaholmsdagen, sen på kvällen var jag på t-centralen.

Var i stan med massa.

var på scout in vest :)

var på rosenlundsbadet med tonår.

November:

Var sjuk i nästan 2 veckor...

Var på mitt första bröllop, eller bröllopsfest då ;p

1 advent var ;)

December:

December var en bra månad!

Bla:

Tonårsavslutning.

Köpte min nya data.

Gick massvis med luciatåg.

Köpte min kamera!!! :D

Julafton 

Och 2011 slutade med nyårsläger :)


Kommentarer
Postat av: Sannie

Vinna ett porträtt som jag ritar av till vinnaren? :)

http://sannies.se/2012/january/-portratt-tavling.html



DELTAG! Trolol <3

2012-01-12 @ 19:20:21
URL: http://sannies.se
Postat av: mathilda! ;)

vi va ganska ofta förut.. iaf mer än nu. saknar dig! :( <3



den 2a bilden i april där, den var as fin! tycker du borde ha den som profilbild nånstans :DD<3333

2012-01-13 @ 22:48:11
URL: http://mathiildahhn.blogg.se/

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0