ostbågar

hallou.
idag gick jag till skolan, fast mådde inte alls bra på morgonen..
o vi skulle ha spanskaläxa men vår spanska lärare var sjuk.
så gjorde vi reklamsak på bilden, ganska skön skoldag, haha.
skulle göra scrambled eggs innan med, men det var något med äggen, så nu sitter jag här o äter ostbågar istället ;)
annars idag vet jag inte vad jag ska göra, bara vara hemma tror jag.
o de snöar ute!
höhö, det snöade ju häromdan men jag var ju sjuk då så fick aldrig vara ute i de ;p
o snacka om att de blåser med, vaknade inatt pga av det.
haha känner att jag har skrivit om ingenting så avslutar inlägget nu.
Förresten, skulle vilja ha en hår donut, men alla kostar ju 80.. vet ni någon billigare? :)


Kommentarer
Postat av: Alva

Köpte min hårdount för tio kr. Men den köpte jag i London ;D

2012-01-12 @ 17:02:50

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0