filippa

För en vecka sen var jag med min fina kusin filippa.
Cyklade 5 kilometer ut till henne i regn och paraply.. kan säga att det såg roligt ut, haha!
-
Får alltid så god mat när man är där ;)
Stekt banan och glass.
 
Filippa höll på att sy en kjol och den blev jättesnygg!
Hon har även gjort tröjan hon har på sig.
 
Var så taggad inför lägret så kluddade liet på min hand..
Åkte husbil till ica och köpt jordgubbar, muuumms :)
Marielle sprutade massvis med grädde på mig.. hehe..
Filippa
Detta var seriöst den godaste maten jag ätit på länge!
Godaste efterrätten.
Vi tänkte kolla på snow white and the huntsman men de gick inte..
Vi bakade ryttarkakor, och dom blev supergoda :D
haha och receptet var asroligt, hahahah.
tack för dagen filippa :)
 
 

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0