hemma.

Har inte mått prima på hela helgen men har ändå försökt att vara med på uvanatta men idag orkade jag verkligen inte gå till skolan, känner bara att det hade blivit värre då.
Iallafall igår var det jättekul, ett minus att gå upp så himla tidigt ;)
skulle spela chockad och de blev som de blev.. haha!
efter de delade alla som hade hjälpt till på 20 pizzor (snacka om att ja blev mätt!) och städade.
När jag kom hem var jag supertrött och la mig tidigt för att hoppas att må bättre, men nej.
Får hoppas att jag mår bättre tills imon.
 

Kommentarer
Postat av: mathilda

Sv; åh vad tråkigt! tack, krya på dej du med!
fint hår du har på bilden!<3

2012-09-17 @ 16:58:34
URL: http://mathildajohanssons.devote.se

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0