stockholm 2013

På fredagen efter jag hade slutat, stack vi iväg till stockholm!
Efter att ha åkt i några timmar stannade vi och fikade lite.
Vi bodde i Täby, så på lördagen gick vi till Täby Centrum och kollade lite i affärer.
Hittade detta pianot. Tyckte att den var lite häftig eftersom den spelades av sig själv.
Sedan åkte vi roslagsbanan in till stan. Vi stack till gamla stan och gick runt där lite och kollade.
När vi hade varit där ett tag gick vi till gallerian och shoppade lite där, åt även frozen yoghurt, såå gott!
Efter vi hade ätit det gick vi lite till kungsträdgården och satt där lite.
På söndagen så gick vi ännu mer på stan och framåt eftermiddan så åkte vi ut till Hagsätra och hälsade på hos ett par kompisar.
På måndagen så shoppde vi också en massa, vi åt även ute.
Jag åt lasagne.
Sedan gick vi runt i gamla stan och fotade massa, på kvällen träffade vi ännu mer kompisar.
På tisdagen var det dags för skansen, det var stekande sol så lite färg fick man.
Jag och mamma stannade även kvar på allsången.
På onsdagen åkte vi vidare uppåt!

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0