bröllop

Så bra dag igår.
 
Vår ungdomsledare gifte sig, så då var jag och kollade på vigseln, så fin.
Efter det åkte jag och hilda in till värnamo där de var karneval, fikade och kollade runt lite i affärer.
 
Vid 8 så var det bröllopsfest för oss som hade anmält oss, de var också jättekul.
 
 
Idag har jag varit i stan en sväng, kollat på solsidan, bakat cornflakeskakor och pluggat.
Är verkligen glad för att denna veckan blir så slapp.
Har inte fört över bilderna än så här får ni en bild på mig, mathilda & wilma.
 

Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, fin bild ;)

Sv; de sa att det kommer vara med på betyget iallafall, haha men skitsamma <3

2013-06-05 @ 23:32:31
URL: http://mathildajohanssons.devote.se

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0