maaaaj

I veckan har jag praoat på Önska, har varit bra mycket bättre än att gå i skolan.
I tisdags var det ju valborgsmässoafton och då var jag nere vid sjön med kompisar och kollade på brasan och bara var. I Onsdags var vi ju lediga, då åkte vi och några familjer och hade picknick på ett jättemysigt ställe. Efter det så fotade jag med Wilma och Karolina.
 
Igår så fick jag åka hem tidigare från praon eftersom vid 6 så skulle vi iväg med tonår.
Vi åkte till Ölmstad och var med på deras tonår. Vi sov över där och idag åkte vi till Ödeshög för att spela fotbollsgolf, har aldrig kört det innan men det var också kul. 
Efter det grillade vi och sedan körde vi till gränna och köpte massa polkagrisar.
Sen hann jag vara hemma en liten stund innan jag skulle iväg till kyrkan och kolla på någon konsert. 
- 3 från valborg

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0