London - dag 4

Detta var den sista "riktiga" dagen vi var där.
Först så gick vi runt lite i Portobello Road och tittade lite.
Efter det så åkte jag och mamma till madame tussauds. Det var lite jobbigt eftersom vi fick stå i kö i tre timmar, men sen när vi väl kom in var det häftigt.
Efter vi hade varit där åkte vi till primark en sista gång. Där träffade vi även kompisar, lite kul ändå.
Sedan gick jag runt lite i stan och fotade. Njöt av sista kvällen.
Vi åkte tillbaka till Notting Hill och jag köpte med mig fish & chips hem.
...och där dog mitt batteri.
På madame tussauds så köpte jag ett kort på mig och 1D och sen så gjorde jag en vaxhand med.
Men hade det bra i london. Jag vill, och jag skaaa dit igen!
 
 
Jag upptäckte nu att inte hela bilderna kom med, vet inte vad som hände. Men de får duga :)

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0