Min julafton

Hejj hörrni, och god jul på er!
Lite såhär i efterskott. Idag är det annandagen och sista riktiga "juldagen".
Hoppas ni hade en bra julafton. Jag hade en superbra! Här får ni några suddiga bilder som summerar dagen.
Vid ett tiden så åkte släkten till mormor & morfar där de vankades julmat.
Vid klockan tre så satt vi som alla andra i sverige occh kollade på kalle anka. goaste!
Efter kalle anka så spelade vi spel, pratade och skrattade.
När några av kusinerna hade åkt hem stannade vi andra kvar och öppnade våra julklappar.
Efter Karl-Bertil Jonsson så åkte vi ut till hjälmsänga där vi åt julgodis och tomtegröt och myste till det.
Klockan hade hunnit bli elva och det var dags för julklappsleken. Tyvärr så fick jag min egna julkklapp men den var helt okej :)
Jag, wilma och filippa bytte julklappar och av filippa så fick jag en jättefin tröja.
Avslutade dagen med att spela med andra ord, Inte skrattat så mycket på länge. Hahahh.
Men jag hade iallafall en superbra julafton och är hur nöjd som helst! :)

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0