gymnasievallalalal

Just nu sitter jag och pluggar, vilket inte går så bra. Allt annat än de är ju roligare haha.
Idag iallafall så har jag varit inne på kungsmad och kollat på linjen som jag nog ska gå. Ska ha valt imorgon och tvekar fortfarande.. Men de får bli den linjen nu, i värsta fall får jag väl ändra mig när vi väljer om i april.
Dock så var det lite kaos när vi skulle in. Fick vänta på bussen i en timme och fy vad vi frös, sen så tog vi fel buss och massa annat hahah. Men vi kom fram tillslut och efter vi hade hälsat på tog vi en fika på espresso house. Åt världens godaste blåbärspaj.
 
Aja, resten av kvällen ska jag kolla på glee eftersom jag har sovmorgon imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0