Korfu - dag 1

Kom på att jag inte har lagt ut så mycket bilder från när vi var i grekland. Eller jag tror inte jag har gjort det, inte så många iallafall. Så nu fyra månader senare kommer bilder, men bättre sent än aldrig!

Klockan 04.30 åkte vi till göteborg där flyget skulle gå ifrån. Medan vi väntade på att få gå på flyget så gick jag in på Victoria's Secret och handlade lite grejer där.
Klockan 08.30 lyfte planet mot Korfus huvudstad, även den hette Korfu.
Vi steg ut ur planet och de var nästan en chock hur varmt det var. Vi gick till bussen som skulle ta oss vidare till Sidari där vi skulle bo. Vi åkte buss i en och en halvtimme men det var rätt okej eftersom vi fick se rätt mycket av ön. Så häftig ö!
När vi kom fram till hotellet gick vi och åt. Dom hade världens godaste resturang!
Efter vi hade packat upp och fixat allt så gick vi ner till havet och gick runt och kollade lite
Dagen avslutades med att vi gick vidare till shoppinggatan och gick runt där, så himla mysigt!
 

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0