ett försenat midsommarinlägg

eftersom jag inte har hunnit sitta vid datorn så mycket denna sommaren, så har jag inte hunnit lägga ut bilder på vad jag har gjort, så istället får ni massa inlägg nu :)
 
som alla andra år så åkte vi till mormor och morfar framåt ett tiden och åt mat.
här har ni wilma.
anna.
självklart så blev de jordgubbar och glass till efterrätt.
wilma och hennes morfar som syns i bakgrunden.
Vi åkte upp till kyrkan och kollade på när alla dansade kring midsommarstången.
min syster och hennes kompisar.
Träffade elena.
På kvällen hade vi inget planerat så jag ebba och wilma bestämde lite spontant att vi skulle grilla.
Eftersom vi inte hade bestämt något innan så tog vi vad vi hade hemma, men det blev hur bra som helst ändå.
Utöver de spelade vi just dance, lyssnade på musik och pratade massor. Riktigt mysugt!
Framåt natten cyklade jag och ebba hem till henne och påvägen dit så plockade vi sju sorters blommor.
Dagen efter åt vi frukost vid vattnet, myys.
Gjorde även en film om midsommarafton som jag kanske kommer upp någon gång.
Det var iallafall en jättebra midsommarafton, även om de var spontant :)

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0