london 2013

Jag är en sådan person som verkligen älskar att resa och för lite mer än exakt ett år sedan så var jag i London.
En så bra vecka! På dagarna var det soligt och varmt. Minns när vi satt i hide park och det kändes som en varm sommardag fast de var i slutet av oktober. På kvällarna så hade de redan börjat julpynta och vart man än gick så sålde de julsaker. De hade börjat med julen tidigt med de gjorde ingenting för mig, för jag tyckte de bara var mysigt.
Shoppade loss på primark och victorias secret och åt fish and chips. Den veckan var så bra och jag vill inget annat än att åka tillbaka dit igen. åååh.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Central park ligger i New York?

Svar: hahahahh lol
linnnh.blogg.se

2014-11-05 @ 15:49:37

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0