en helt okej helg

god kväll!
i fredags så höll vi på med magasinet i skolan nästan hela dagen, så nu är vi klara.
imorgon ska den in på tryckeriet så i veckan får vi se hur den har blivit, ska bli kul!
igår så sjöng vi med livslust och var så oppep man kan bli, men de blev bra tillslut ändå.
idag har jag iallafall varit på öhrs café och på lite annat en snabbis innan jag åkte in till stan.
shoppade lite och sen kollade jag och en klasskompis på bio. såg where we are och fick en sån enorm längtan tillbaka till konserten.
på tisdag är det fyra månader sedan jag såg dom och om två månader ser jag dom igen.
så glad. ♥

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0