härligaste

 
Gårdagen var så himla bra.
Den innehöll sol, bal och klassfest.
Började dagen med sista riktiga skoldagen och det firade jag och Julia med att gå ner till sjön.
Framåt eftermiddagen så var det bal för både kungsmad och katedral så jag mötte upp filippa och så gick vi och kollade på alla kompisar som gick balen, så himla fina!
Efter masas fotografering åkte jag upp till evedal där vi hade hade klassfest. Vi firade att vi har sommarlov redan nu då vi inte har några lektioner nästa vecka.
Vi grillade, skrattade och hade det mysigt. När dom flesta hade åkte hem så träffade vi några andra kompisar som också var på evedal och hade så himla kul. Alltså goaste dagen på länge verkligen!

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0