gooo helg!

Hejj hörrni och godkväll!
Denna helgen har varit så bra.
I fredags hade vi konsert i eksjö, var så otaggad på att åka dit men kan lätt säga att det var en av de roligaste konserterna någonsin. Hade så kul och var så glad för en gångs skull.
Dagen efter mådde jag dock inte lika bra så jag vilade och kollade på film fram tills 6-tiden då jag och några åkte till Elinor och överraskade henne. Efter allt skratt och prat gick vi vidare till emil där ett tjugotal redan var. Där käkade vi pizza, kollade på eurovision och skrek över att Sverige vann.
Blev en sen kväll vilket resulterade i inte så många timmars sömn då jag skulle upp tidigt idag för att gå på konfirmation.
Behövde verkligen denna helgen, och glad över att vädret har varit så bra.
Hoppas ni har haft en lika bra helg som mig, annars så får ni ha en bra vecka. Kram! :)

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0