tillbaka i medelpad

Att vara i rhodos i en vecka var så himla bra!
Kom hem i söndagskväll och i tisdags åkte jag och pappa upp till sundsvall.
Känns så himla bra att komma upp igen, finns ingen plats jag tycker om mer och mår så bra här uppe.
Vi har inte varit här uppe sedan sommaren 2013 då de inte blev något i somras så man har saknat människor här uppe.
Bilderna ovan är iallafall från gårdagen då vi gick en liten sväng på stan och senare åkte vi och åt på en amerikansk resturang innan vi åkte vidare till ett par kompisar.
Idag har vi varit borta i fränsta och i torpshammar och framåt kvällen var vi bjudna till några familjekompisar. Var så himla kul att träffas igen då vi inte har träffats på ett bra tag.
Vi stannar iallafall till söndag så får hoppas att jag hinner vila upp mig lite iallafall inför skolan efter två veckor. Kram!

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0