kladdkaka eller kladdkakemuffins?

hejhej.
Igår kom jag hem så sent så hann inte skriva.
Men var hemma någon timme sen så åkte jag och filippa till värnamo och dansade.
Sen så skulle vi till vaggeryd för caroline (hennes mamma) skulle hämta däck där. Deras mormor & morfar var där och hälsade på som bor i Stockholm så filippas morfar hade tänkt att lämna dom till caroline i vaggeryd, men när han skulle hämta dom utanför jönköping hade han kört fel så då fick vi åka ända till utanför huskvarna, och killen som caroline skule köpa av var ambulansman så han fick åka, så sen när vi hade fått däcken så kunde dom inte köra så då fick vi stå där i någon timme när dom skulle göra något med bilen...sen så när vi kom till vmo så köpte vi från burgerking, vi var så trötta så vi sov i bilen så vi kom hem  vid 11..jag var ganska trött var jag vaknade tidigare än vanligt igår morse..men vi var lite på datan i bilen och kollade på carolines iphone.
-
men idag var jag i skolan.
sen så kollade jag på top modell :P
snart ska jag baka, vet inte vad kanske kladdkakemuffins eller kladdkaka? jag vet det är nästan samma sak fast inte :p

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej, jo jag är bra på att göra snygga headrar och även hela bloggdesigner , har designat åt många och kan nästan allt inom design, om du vill ha kan du höra av dig via msn :)

2010-11-11 @ 19:42:58
URL: http://liinneasjostrom.blogg.se/

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0