suuuuperbra födelsedag! ☺ ♥

tjoo!
hann inte skriva igår, hade fullt upp :)
dagen började med att va med melissa, kom dit redan vid 8 ;)
men vi gick på stan, gjorde en film m.m.
åkte hem vid 3.
sen när jag kom hem så åkte jag och filippa longboard, åkte till barnmötet, sen tog vi kort med ida & emilia med.
sen åt jag & filippa pizza o kollade på valentines day :D
haha, såg den för exakt ett år sen igår exakt samma tid, hahaha ;)
sen åt vi kladdkaka till efterätt ;)
sen sov hon här, och idag har vi bara kollat på huset fullt, haha :)
hon åkte hem vid 5 i 2 ungefär :p
har inte varit med henne på heeela sommaren, har bara träffat henne då o då..
och sen vid 5, eller jag kommer dit vif halv 5 ska jag på ett annat möte, haha ;)
visar er vad jag fick i present nån annan gång ;)

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0