20.57

internet har inte funkat så har inte kunnat skriva några inlägg.
men idag var jag i skolan, vi övade på luciat efter rasten tills vi slutade.
imon ska vi 7:or samlas vid scapa redan kvart över 6!!!!!!!!!!!!!!!!!
seriöst.. jag kommer inte orka det :( haha..
sen så ska vi gå ett för skolan och sen för östhamra & lindgården.
så 4 luciatåg blir det imon, fast det är bara 7:orna som är med på scapa, östhamra och lindgården.
-
annars idag har jag inte gjort så mycket, varit på ica 2 gånger och spelat kurong typ ;)
denna bilden är så häftig på nåt sett.. tagen med iphonen och appen instagram :)
räkna med att det kommer komma många instagram bilder nu för har inga andra bilder typ ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

den var jättecool! :)

2011-12-17 @ 00:11:37
URL: http://filluxen.blogg.se/

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0