ALLA HJÄRTANS DAG

God kväll :D
Idag så vaknade jag ganska tidigt, sen vid 10 tiden gick jag till sanna där vi pysslade lite, sen vid kl 12 så gick vi till skolan, för dom har sportlovs aktiviteter, och idag var det pyssel där med ;)
sen kollade dom på toy story tre där med, men jag kollad inte :)
Sen kom jag hem vid 5 ungefär, sen har jag bara suttit och kollat på tv typ :)
sen ska jag kolla på familjen annorlunda! ;)

Sprtlovsaktiviteterna:
Måndag: Pyssel/Film/Tv-spel
Tisdag: Pulka, lekar
Onsdag: Disco
Torsdag: sagomuseét och ljungbys äventyrsbad för dom som har anmält sig..
Fredag: Innebandy
-
fast jag var bara med idag, ska kanske gå på discot ;)
förresten, glad alla hjärtans dag på er :) ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda ♥

YEAH! innebandy! :D

brukar du läsa min blogg ? och varför får man inte högerklicka på din blogg ?? <3

2011-02-17 @ 19:31:04
URL: http://mathiildahhn.blogg.se/

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0