halv åtta


hejhej.
har inte hunnit skriva :/
men igår var jag med en kompis. sen var jag på min lillebrors julfest,
sen hos mormor och morfar med en del av släkten, för hon fyllde år! :)
Grattis mormor! <3
-
Sen idag så började dansen, så jag och filippa åkte in med mormor och morfar,
sen har jag inte gjort så mycket mer, kom hem för en timme en typ :)
och ska kolla på halv åtta hos mig nu tror jag ;p
-
Och såg den nya headern nu, TACK CORNELIA!
Den är jättefin!! :D <3




Agnes  (                          ) om (Y):
hej linn kan inte du lägga ut lite fler bilder?? typ varje gång du skriver
så kan du väl lägga ut en bild då skulle nog din blogg bli roligare!!!! hejdå!:D
IP:
17 Januari, 16:39
Jo visst agnes, men min data är jättekonstig,
så det går inte alltid att lägga ut bilder, men ska försöka :)

Kommentarer
Postat av: Jens

sv: Men hej! Jo de har vi ju :D roligt att du är med och tävlar :) Gå gärna med i min grupp på facebook :) finns knapp på bloggen :)

2011-01-18 @ 19:48:36
URL: http://sieex.blogg.se/
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

sv: haha, så söööt!

varsågod, bra att du gillar den :)

ha det bäst, pussss ♥

2011-01-18 @ 20:31:50
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
Postat av: Agnes

okej

2011-01-19 @ 15:19:49

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0