är på lägret..

hallou!
detta är ett tidsinställt inlägg, så vet inte riktigt vad vi har gjort idag.. haha.
men de brukar börja med att åka dit, fixa lite saker, äta eller samling tror jag.. ja, annars berättar jag nog när vi kommer hem ;)
o dagarna brukar börja med att vakna av en trumpet, haha, äta frukost, samling tror jag (?)
då är de bibelstudie, sen efter de brukar vi alltid prata om det.
sen äter vi nog middag, sen typ rast.. kvällsmat, rast, samling sen på kvällen, stanna om man vill :), nattmat o sen sova.
haha kan inte allt i detalj men de är ungefär de vi gör :D
sen är spårning nån dag med :)
och på söndag marknad :p
Haha, nu fick ni lite info ;) -
detta kanske inte låter så kul, men de är det :D

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: Tack så mycket! :D

2011-06-28 @ 20:39:52
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0