emelie & wilma

hellu.
igår tills idag så har jag emelie o wilma sovit över hos emelie. vi har gjort massvis med saker!
orkar inte berätta allt ;)
men sen idag när wilma hade åkt på friidrott hängde jag med emelie o hennes familj till växjö och åt pizza :D
kom hem halv 8 ungefär.. :P
men just nu gör jag inte så mycke,, :P
hellu.
igår tills idag så har jag emelie o wilma sovit över hos emelie. vi har gjort massvis med saker!
orkar inte berätta allt ;)
men sen idag när wilma hade åkt på friidrott hängde jag med emelie o hennes familj till växjö och åt pizza :D
kom hem halv 8 ungefär.. :P
men just nu gör jag inte så mycke.. :p

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0