Dag 16 - Husdjur du har/har haft

Jag tror jag var runt 5-6-års åldern när vi fick våra första fiskar, fick dom av några vi känner.
sen har vi fortsatt ha fiskar ;)
minns inte hur gammal jag var men jag var kanske runt 9 (?) så köpte vi vår kanin Engla, sen så när vi var uppe i norrland förrförra sommaren så tog vår kusin wilma hand om henne sen så fick hon henne.
Sen så har vi haft en undulat som hette Hugo & jag tror vi fick han ungefär samtidigt som engla.
Efter vi hade haft den ett tag så fick han vara hos mormor & morfar, men sen blev han sjuk o dog :(
Och tillslut så har vi ju vår hund Sessarina, fast hon kallas Sessan, henne vet jag inte hur länge vi har haft, men nu är hon 7 :)
var ganska rädd för henne i början, haha, hatade hundar då...haha

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0