Dag 18 - 5 saker jag vill göra innan jag dör

Dag 17 är ju hur min vecka ser ut men veckan är ju inte slut än så skjuter upp den tills på söndag ;)


1. Jag skulle vilja åka till usa! :D,
skulle stanna där ett tag och ta kort, besöka massa ställen m.m :)
2. Åka någonstans med kompisar.
haha typ samma som 1:an, men ändå inte riktigt lika dant ;)
3. Bli fotograf.
Vet inte om jag vill jobba med det som heltid, men kanske :)
& denna ska jag nog köpa :)
4. Bli en känd bloggare.
Haha, kanske inte direkt en dröm.., men det skulle vara roligt! :)
hofh.se, världens bästa blogg! :D
dagis
5. Åka till afrika ett litet tag, och vara lärare för dom :)
Tycker det är jättekul att lära andra folk svenska ;p
fast skulle ju inte lärt dom svenska om jag var i afrika då, haha ;)
Vi har fått 2 nya i vår klass som kommer ifrån somalia & sudan tror jag, och jag och en till i min klass är fadder åt en, och jag tycker att det är jättekul! :)




Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0