surre sprätt!

hade faktiskt börjat att skriva ett inlägg poå mobilen, men orkade inte sen ;)
men i torsdags kom vi dit lite innan halv 7 tror jag, då packade vi upp o sen åt varma mackor.
sen hälsade dom välkommna & vi fick sätta oss i våra grupper, jag kom i surre sprätt ;)
då gjorde vi lekar, lära känna varandra o massa andra saker!
sen så hade vi en nattspårning, vi skulle paddla i mörkret, oså var det rök, åååh det var jättemysigt :)
sen så försökte dom skrämma oss men blev inte rädd ;)
dagen efter väckte dom oss med grytlock, det var ganska jobbigt, haha ;)
sen åt vi frukost o så, sen så gick vi ut i våra grupper o skulla göra massa saker, min grupp skulle bygga vindskydd och göra eld, det var inte så kul.. eller både ock ;)
sen efter maten gick vi runt och kollade på alla, en grupp hade gjort en bro o en grupp hade gjort en risflotte o massa annat..
sen var det paus tror jag, haha.. o efter det var det lägerbål, sen åt vi tacos :)
sen var det paus eller nåt  o sen vid 1 så åt vi godis & glass o massa annat, haha kommer inte ihåg allt som vi gjort..
idag vaknade vi av att dom sjöng lusse lelle, dom hade luciaklänningar på sig, hahaha o så fick vi mjölk o singoalla ;)
sen så skulle vi leda en egen gudstjänst o min grupp hälsade välkommen & gjorde pyntet :)
sen så hade vi mat, rast o sen sammarbetsövningar o de var skitkul!! :)
o sen avslutning..
men det har varit jättekul i helgen :D
det enda tråkiga var att vi missade Y.Q.U..
o sen när  jag kom hem åkte jag till värnamo o hämtade axel o gick  på hemmakväll ;)
haha, brukar aldrig göra så här långa inlägg,o de kanske inte var så intressant o veta vad vi hade gjort. menmen..

Kommentarer
Postat av: Twins

=)


Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0