2012

Januari:
Invigde året med att vara på bästa nyårsläget, min fina vän felicia kom hit i några dagar, var med kompisar och hade det bra.
Februari:
En månad då jag bakade och fotade en massa, var på kusinkalas.
Var glad!
Mars:
Mars var en väldigt jobbig månad.
En nära släkting gick bort väldigt snabbt och min farmor började må dåligt.
Men på något konstigt sätt så hade jag väldigt roligt den månaden om man bortser från det...
Hade kul med kompisar och bowlade med bästa patrullen.
April:
April var också en väldigt jobbig månad eftersom min fina farmor tyvärr gick bort.
Det blev påsklov och vi åkte till öland och var där.
Var i kyrkan och lyssnade på frank åhdal, åkte upp till medelpad och fixade i farmors lägenhet.
Maj:
Hade det megabra i skolan.
vårkavalkad, liseberg, dansuppvisning, skåne och massor av annat kul.
åhh, bästa månaden! ♥
Juni:
Slutade 7:an, åkte till liseberg, firade midsommar, köpte conversen, åkte på bästa lägret! ♥
det var massor av saker som hände denna månaden. allt var så bra!
Juli:
Hittade på massor av roliga saker.
Åkte till både stockholm och medelpad och hade det hur bra som helst!
 
Augusti:
gick på rix fm, fyllde 14, åkte till spanien, började i 8:an.
helt klart bäst var ju spaninen!
September:
hjälpte till på uvannatta, var på kusinkalas.
Hände inte så mycket, livet rullade på.
Oktober:
Bakade och pluggade massor, åkte gokart, gick på t-centralen och åkte till riga.
November:
Var i huseby, gick på gf@home, kollade på breaking dawn.
December:
Lucia, avslutningar, julafton, nyårsläger.
Sammanfattning:
2012 har varit upp och ner. Året har varit jättebra men samtidigt inte alls så bra.
Nu hoppas vi på att 2013 blir bättre!

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0