årssume

Hur har ditt 2013 varit?

- Det har verkligen varit ett så himla bra år! Det har hänt massor med roliga saker som har varit så himla bra! Det mesta har varit bra, men självklart har det varit ett väldigt jobbigt år också.

 

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? 

- Sommarjobbat. Alltså sålt jordgubbar.

 
Vart reste du under 2013?
 
- Grekland och Englad. Bästa!
 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
- 31 augusti. Eftersom det var den dagen jag fick reda på att jag hade diabetes.
 

Bästa köpet år 2013?

- Lätt min macbook!

 

Din största framgång 2013?

- Att jag blivit ordförande kanske. Haha nej, jag har ingen aning.

 
Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år? 
 
- På sätt och vis mycket bättre, men även sämre.
 

Höll du några av dina nyårslöften? 

-Njaa, hade några små nyårslöften som jag hållt någorlunda, men jag hade kunnat hålla dom bättre.

 

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

- Skolan och allt plugg. Ångrar så att jag inte har gjort det när jag verkligen har tänkt att försöka.

 
Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? 
 
- Kommer börja på gymnasiet vilket blir en stor förändring.
 

 Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla mina vänner.

 

Vad har du lärt dig av 2013?

Att ta mer eget ansvar. Lärt mig att få leva med en sak som kommer vara med hela livet. Jag har vågat säga vad jag tycker och blivit mycket mer mognare.


Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0