Dag 1

Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 15 fakta punkter om dig själv.
 
 
1. Mitt fullständiga namn är Linn Rebecca Hanna Hallberg.
2. Jag vill gå på gymnasiet i växjö.
3. I juni ska jag göra en riktigt rolig grej som är hemlig just nu, haha.
4. Jag fick reda på att jag hade diabetes den 31 augusti.
5. Min drömresa är New York.
6. I framtiden vill jag flytta till stockholm eller någon annan stor stad.
7. Jag hatar cola.
8. Jag ångrar att jag slutade dansa, vill börja igen.
9. Jag älskar snygga ögonbryn, men hatar mina hehe.
10. Jag är 1 minut äldre än min tvillingbror.
11. Jag är ordförande i elevrådet.
12. Älskar spontana grejer.
13. Jag är rätt social med nya människor.
14. Jag älskar att gå på bio.
15. Jag gillar att baka men är jättedålig på att laga mat.

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0