Dag 15

Dag 15- Shuffla din spotify, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig. 
 
Requim - Ulrik Munther.
En jättefin låt som jag verkligen gillar.
 
On Top Of The World - Imagine Dragons.
En bra låt som man blir glad av.
 
Wake Me up - Avicii
En låt som spelades mycket i somras.
 
Little Talks - Of Monsters And Men
En låt som jag lyssnade på förr som påminner mig om minnen.
 
Good Time - Owl City, Carly Rae Jepsen
En till låt som jag lyssnade på hela tiden förr.
 
You Make me - Avicii
En väldigt bra låt.
 
Det kommer aldrig va över för mig - Håkan Hellström
En jättebra låt som spelades hela tiden för ett tag sedan.
 
I Will Wait - Mumford & Sons.
En bra låt.
 
Hey Brother - Avicii
Vi har denna på lucian, så lyssnar mycket på den.
 
I Need Your Love - Calvin Harris, Ellie Goulding
En låt som har hörts mycket på radion.
 
 

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0