London - dag 1

Klockan 08.24 i måndags tog vi tåget till kastrup där vårt flyg skulle gå ifrån.
Innan vi fick checka in så satt vi bara och väntade i några timmar.
När vi hade checkat in så gick vi lite på affärer som fanns på flygplatsen och så åt vi. Detta åt jag, men det var inte det godaste jag ätit precis.
Klockan kvart i tre lyfte planet mot london. Jag köpte chips och cola och chipsen var så goda!
Det tog väldigt långt tid till att hitta till hotellet så efter flera timmar var vi vrålhungriga så direkt efter vi hade lämnat in våra saker på hotellet stack vi åt. Jag tog fish & chips.
 
Efter det så var vi bara på hotellet och slappade. 
Dag 2 kommer imorgon :)
 

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0