31 augusti 2013

Idag för exakt ett år sedan, så åke vi in till jönköpings sjukhus.
Där las jag in och fick reda på att jag hade fått diabetes. Det förklarade varför jag hade mått dåligt hela sommaren. Det finns ingen förklaring till varför jag fick det, troligtvis kan jag fått det pågrund av att min mamma också har det. Även om de bara är 4 % att jag får det så fick jag det. Har iallafall typ 1, och det beror inte på att jag har ätit massor av godis och sånt som många tror utan av att min kropp har slutat tillverka insulin.
Men helt ärligt så tyckte jag att det var jättemysigt att ligga på sjukhuset i en vecka och bara kolla på film. Mitt i allt var det ändå rätt mysigt. Och jag har aldrig heller mått dåligt över att jag har det. Vilket är väldigt skönt! Jag lider inte så mycket av det. Jag har skött mig bra så de är skönt. Jag har blivit mycket gladare detta året.

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0