rix fm festival

igår direkt efter jag hadee kommit hem från gullbranna stack jag iväg in till växjö där rix fm festivalen var. dock så tyckte jag att de inte var så jätteroliga artister, förutom linnea henriksson. så de var kul att se henne!
efter festivalen gick jag och hilda runt i stan och åt osv. hade iallafall en jättemysig kväll med kompisarna. skrattade en hel del. träffade även massor med andra, blandannat mina gamla klasskompisar. så himla kul att få träffa dom.
 
idag har jag bara varit hemma. har inte haft ork till någonting. kan vara för att jag haft fullt upp och inte fått någon sömn alls. får hoppas de blir bättre. hoppas ni har haft de bra iallafall för de har absolut jag! :)

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0