gf

För två veckor sen så var jag på gullbrannafestivalen. Hänga med saknade kompisar, vara vid havet, leva festivallivet och lyssna på sjukt bra band så kunde helgen inte bli bättre. Livslust, kören som jag är med i hade en konsert där en eftermiddag och vi alla kan nog hålla med om att de var den svettigaste konserten vi har haft, sålänge jag har varit med iallafall. Men de var verkligen så kul att vi fick sjunga där, och de var galet mycket folk som kom och lyssnade.
Hängde mycket nere vid havet.
Karolina.
Ebba.
Bandet Duojag var där, grymt duktiga.
Ingen mindre än Sanna Nielsen kom dit.
Karolina och Ebba, de jag åkte dit med.
Rånarligan var som vanligtvis också där.
Hängde även mycket med dessa två, Rebecca och Jacop.
Och Alva.
Får inte glömma Hugo och Emelie men fick tyvärr inte så mycket bilder på dom.
Härliga ställe.
Så tack alla för en sån sjukt bra helg!

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0