en måndagslista

10 saker jag tycker om:
Spontana saker.
Sommarkvällar.
Julmys i mängder.
Att ut och resa.
Att fotografera.
Min hund.
Storstäder och allt vad de innebär.
Att baka. 
Att alltid ha något att göta.
När man har något bra att längta till.

 

9 saker jag tycker mindre om:
När ens självförtroende är på botten.
För mycket rastlöshet.
Mycket plugg.
När man saknar något.
Inte trivas med tillvaron.
När tiden går för snabbt.
När folk bara tänker på sig själva.
När folk inte är sig själva.
Kaffe.

 

 

8 bloggar jag läser:
Emmy-LinneasSandras, Angelia Blicks, Olivias, Floras, Majas, Nicoles, Andreas.

 

7 saker jag vill göra i framtiden:
Resa mycket och överallt.
Hålla på något jag älskar.
Vara riktigt lycklig.
Få hjälpa andra.
Gifta mig och få barn.
Få bo med mina vänner.
Jobba utomlands i något år.

 

6 böcker jag tycker om:
Expert på att rodna av Katarina Von Bredow
The hunger games trilogin av Suzanne Collins
Tillsammans av Denise Rudberg
Syskonkärlek av Katarina Von Bredow

 

 

5 saker jag är rädd för:
Att tänka alldeles för mycket.
Tomheten.
Att livet inte kommer bli som jag vill att det ska bli.
Att totalt misslyckas.
Att förlora någon nära.

 

4 ord som beskriver mig:
Glad.
Känslig. 
Omtänksam.
Sprallig.

 

3 saker jag ser fram emot:
Stockholm om några veckor.
Julen.
Onsdag, då jag äntligen får se Mockingjay.

 

 

2 snygga killar:

Penn Badgley
Channing Tatum

 

1 bra låt:
Dragon med Miriam Bryant


Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0