En torsdagslista

Dagens klädsel
✿  Vit stickad tröja med svarta jeans
 
Dagens låt
✿  Har lyssnat väldigt mycket på Geronimo med Sheppard den denaste tiden så det får bli den
 
Dagens frisyr
✿  Utsläppt och plattat
 
 
Dagens mat
✿  Fralla, juice, pyttipanna, äpple och tortellini är några saker
 
Dagens planer
✿  Plugga inför historiaprovet som är imorgon och läsa några sidor i engelskaboken
 
Dagens händelse
✿  Fick sluta tidigare vilket var skönt!
 
 
 Dagens vill ha
✿  Sommar & vill träffa alla saknade kompisar
 
Dagens tråkigaste
✿  Att jag varit så trött och mått lite halvdåligt ibland
 
Dagens bok
✿ Boken vi har börjat läsa på engelskan
 
 
Dagens skratt
✿ När Robin snubblade i trappan
 
Dagens dryck
✿  Vatten och juice
 
Dagens köp
✿  En ny väska från michael kors
 
 
Dagens godis
✿  Marabou mjölkchoklad bubblig, älskar ♥♥
 
Dagens humör
✿  Blandat. Trött och blev på dåligt humör eftersom jag försov mig. Blev dock glad av att se solen.

Dagens komplimang
✿  Fick lite av klasskompisarna
 
 
 Dagens telefonsamtal
✿  Karolina

Dagens personer
✿ Karolina, Elvira och klasskompisarna

Morgondagens planer
✿  Först skolan och framåt eftermiddagen/kvällen in mot värnamo för övning och efter det konsert. Det blir nog bra! :)

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0