och så var det lov

Hej!
Har haft fullt upp denna veckan så har inte hunnit göra så mycket annat.
Efter att ha varit hemma i några dagar begav jag mig till skolan trots att jag inte var helt pigg.
I fredags så hade jag hand om påskfirandet i skolan, mådde dåligt och var helt slut efter det. Stannade iallafall kvar i stan med kusinerna och sedan åkte jag in till värnamo. Mötte upp ebba och hilda och åt på stigs innan vi gick vidare.
Lördagen åkte jag in till värnamo och kollade runt lite på marknaden och fixade lite småsaker. Åkte till melkstams när Filippa skulle klippa alma, hängde med henne hem och sov hos henne och vaknade sedan upp till denna goda frukosten ovan. Det är lite av vad som har hänt under veckan. Denna veckan kommer betydligt bli mer lugnare eftersom vi har lov. Har någon liten sak inplanerat men annars inte så mycket, ska mest bara vara hemma och ta det lugnt och det tror jag att jag behöver.
Hoppas ni har haft en bra vecka, kram!

Kommentarer
Postat av: Alice

Hejsan! Jag vill bara tipsa dig om min tävling där du kan vinna en valfri produkt till din mobil! Du hittar tävlingen här: http://alicelindstrom.se/2015/march/vinn-valfri-produkt.html#comment och för att vara med ska du bara välja vad du vill vinna!
Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!

2015-04-03 @ 10:56:53
URL: http://alicelindstrom.se

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0