läger imon!

hade tänkt att packa idag, men iställer så cyklade jag flera kilometer i regnet till filippa..
men har haft superkul!
bilder kommer ;p
kom hem ganska sent med så fick lite panik eftersom jag åker imon.. men tror att jag har fått med det mesta, lite småsaker imon med bara.
haha inte så smart att jag är uppe och skriver detta inlägget nu, kommer vara jättetrött imon och sen ska vi dessutom vakna ganska tidigt på lägret.
haha oj, hade inte sagt vart jag ska, men ska på uv - läger imon,
gryyyyymt taggad :D
men kommer nog inte komma några inlägg så ni vet, kommer hem på söndag och då kommer jag vara trött :)
jag i min übersnygga uv skjorta ;)
 
 

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0